mandag 13. mai 2013

Toppen av frekkhet!!


Kjenner jeg blir irritert og må bare få det ut!!

Når "folk" i dette konkrete tilfelle en unggutt - skader seg alvorlig i fylla - og det gjerne flere ganger... Bl.a. i fyllekjøring, han har dermed vært til stor fare for seg selv og andre..

Det at han mister kontroll over bilen og blir alvorlig skadet selv... Jeg må innrømme at jeg ikke føler det grann sympati!!

Slike tilfeller koster samfunnet store summer hvert år (det er jo ikke bare en av slike tullinger). På toppen av det hele skrives det nå en blogg, fulle av løgn med glansbilde fremstilling av egen opptreden, og offerrolle av en annen verden. Det blir klaget på helsevesenet, og lagt skylden på andre...

Atpåtil skal man igang med en privat kronerulling for å få til eksprimentell behandling i utlandet..

Folk som ikke kjenner historiene går jo på dette, og føler sympati.. det er helt ufattelig! Jeg mener at folk som kjører i fylla - burde bli erstatningsansvarlig og måtte betale for egen behandling!! Det å sutre over at man ikke blir rik av å være nav'er etter selv å forårsaken sin egen skjebne er for meg helt utrolig!

Selv var jeg ikke tilstede ved noen av hendelsene, men kjenner folk som var... da er det sinnsykt provoserende å se hvordan man klarer å fremstille seg selv om et offer!

Dessverre er ikke dette det enste tilfelle av slike hendelser, man hører om det - uten å helt vite hva som har skjedd... denne gangen satte jeg kaffen i vrangstupen...

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar