søndag 3. mars 2013

* V Å R *


Deilig - perleblomstene har fått bli med ut i solen...
Det skjer like plutselig hvert år! Våren står for endelig for døren, varmen kryper frem fra sola... energien strømmer gjennom kroppen.. lykkefølelsen strømmer på proposjonalt med at gradestokken trekker seg fra det blå og oppover på det røde.. selv om Mars som vanlig er lunefull og kommer med kalde netter, drypper det fra taket og isen smelter.. 




jeg kan jo ikke strikke.. men gjør det alikevel!

På slike dager tar selv jeg på meg skia helt frivillig, det er fantastisk deilig  :) Nå kan jeg sette igang alle prosjektene mine igjen, og selv om jeg aldri blir helt ajour eller at alt er helt på stell her på garden, så koser jeg meg... 
Skiløypa rett utenfor døra, bokstavlig talt!
oooh lykke!

♥  I dag har jeg skrubbet terrassen, selv om den er bitteliten har det ikke fått overskygget min glede over å skrubbe og vaske de alt for store møbelene som står her, frem med puter, aviser, blader og strikketøy... rundt bena mine purrer to skjønne og harmoniske pusekatter, lydboken står på inne og min kjære tar seg tid til å spise lunsj sammen med meg på terrassen... jeg har det bare så utrolig bra nå... Lysten til å "virke" strømmer på, vinterdvalen kan ristes av...   

..en sløv Tott varmer tottelittene

Knoll vil ha bort avisen og dorme i fanget...

 
 
   E N D E L I G   V Å R 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar