torsdag 10. november 2011

Verdens beste svigermor!

Jeg har uten tvil verdens beste svigermor! Hun er bare helt fantastisk snill, og stiller opp som bare det.

Ikke til forkleinelse for de som har innehatt rollen tidligere, men Inger er rett og slett bare helt fantastisk herlig!

Hun har kommet inn og overtatt kjøkkenet og skurebøtta når vi hadde fest, stilt opp på forhånd og snekret og ryddet og pynta og og...

I går kom hun inn og hentet stoffene til kurset jeg skal på, hun har tilbydd seg å vaske, stryke og skjære dem opp og ikke nok med det - kursavgiften dekket hun også! Jeg ble helt rørt!!

Svigerfar kommer definitivt i samme kategorien! De er bare supersnille begge to. Lars og Svigerfar bytta hjul på bilen min i går, for en herlig gjeng jeg har blitt en del av!!

...neida, jeg er ikke kjent for å bruke så store ord om svigers, så ja... det sier sitt :-)

Tusen takk for at dere tar så godt imot meg!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar