tirsdag 29. november 2011

Førjulstiden er over oss...

I dag har jeg vært på julemarked på Telenor for å hilse på Nina, og jommen fikk jeg ikke unna et par julegaver :-)
Lånt bilde fra lykkehaven, ninas plakat synes i bakgrunnen :-)

Nå har jeg også fått kjøpt inn gaver til pakke-kalender til husbonden, skal lure på om han synes det er fjas.. og jammen er jeg glad for at han ikke leser denne bloggen.. hehehe

Syklubb venter... skal bli kos og slarve og strikke med jentene.. symaskina lar jeg rett og slett bli på syrommet.. er ikke så god plass hos Linda.

Bloggen krøller.. så dette var igrunnen bare en test... anyway..


JULEGAVER

Ja.. også julegave ønkser... skulle ønske alle sa hva de ønsket seg.. !!

Selv er jeg veldig enkel i år... jeg ønsker meg rett og slett penger!
(som jeg har tenkt å bruke på fotokurs, og fotoutstyr :-)
Evt gavekort hos Interfoto på Høvik, eller gavekort hos Lykkehaven, elsker kunsten til Bjørg.

Jeg trenger jo ikke noe.... sånn egentlig.. og nips har jeg mer enn nok av!!

OKI, så sliter jeg med å bestemme meg for kjøkken maskin - og symnes alle er latterlig dyre, men denne hadde vel ikke akkurat gjort skam på kjøkkenet.. mangler bare mandelkvern så har den det meste og en kraftig motor.... Skal bare vinne i lotto først... hmm først må jeg tippe ja..



Kommer neppe til å kjøpe denne selv, da det er unødvendig.. men litt kul er den... men ønske.. nei..

En slik bakematte kunne vært kult... så da er det kasnkje et ønske da?




Knoll & Tott derimot har mange ønsker... 

...de har lyst på luke til å gå ut og inn i...

Klatrestativ å leke i...

Myyk og deilig seng...

Har nemlig sendt matmor innom en skummel butikk...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar