tirsdag 1. november 2011

Syklubb hos Nina

Dagens syklubb var hos Nina i deres nye leilighet, hun serverte deilig middag og vi hadde en super koselig kveld!
Den dama har orden i sysakene for å si det slik... imponerende! Planlegger å selge småting på julemarkeder før jul. Men med oppmøte til gjengen er jeg litt usikker på om vi får det til å år heller.. det er lov å håpe :-)

Kleenex mappen jeg laget i kveld - resten ble skravling:) Jeg er blitt så glad i min mappe som jeg har fått i vertinnegave av Hilde. Hun var snill nok til å gi meg oppskriften også - kommer nok til å dukke opp som små gaver til hist og her, de er geniale. Kleenexene pleier å skli ut av pakkene, det kommer bøss inni.. ulekkert - disse derimot holder papirene fine og i tillegg er de fine og se på :-)



Jeg har gått amokk på "Stoff og Stil", de har så utrolig mye fint - og er svært rimlige. KJøper man mange nok ting blir det alikevel ikke billig.. *hehe*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar