tirsdag 21. februar 2012

Tar steget fullt ut...

Woaw.. NÅ tar jeg steget fullt ut og blir Aurskoging... Leier ut kråkeslottet til Siri Camilla og familien (jada det er kanskje ikke så lurt)... Håper Siri Camilla, Thorhild og Birk tar godt vare på det, ellers blir det slåssing på jobb :-)) Beholder hybelen, til overnatting i byen fra tid til annen - må det nå...

Flyttingen er et faktum... Får håper du vet hva du har begitt deg ut på nå sier jeg til min kjære. Da svarer han tørt "vi har bodd sammen i 3 kvart år nå, så eneste forskjellen er vel flyttelasset (les rotet ditt)"... hahaha.. han er fin den mannen min <3

Blir litt travelt nå, så må vel invitere til dugnad både her og der om vi skal få dette til å gå ihop... Overtagelse 23 mars!!

Jeg som hele tiden har sagt at jeg ikke flytter HELT inn før huset jeg skal flytte inn i er FERDIG, så går alt plutselig veldig fort og jeg ser for meg KAOS... men det blir litt deilig å da <3

Satser på at alle mine fantastiske venner stiller opp denne gangen også :-))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar