mandag 13. februar 2012

Hverdagslykke...

..kan være så mangt...

Jeg er et sommer-menneske, og ikke minst et B-menneske. Det er heller ikke til å stikke under en stol at jeg missliker kalde morgener, og når gradestokken viser under 15 blå, da er jeg ikke så veldig blid... men i dag så kunne jeg titte ut av kjøkkenvinduet og oppdage at Victor var kjørt inn!

På tunet hopper det intet mindre enn 13(!!) små nøster opp og ned av piletreet og spiser både de delikatessene som henger rundt i hele treet og "nedfall" fra "fugleresturanten". Nå er det jommen mange arter som har funnet veien også. Snart på tide å ta frem fugleboken:-)

Sola viser seg frem og dagen har blitt over 3 timer lengre siden vintersolhverv...

Jeg har hatt en fantastisk helg, til og med med ski på beina...

Ikke nok med det, når jeg kommer ut i en varm bil, så er jommen tanken full av diesel... gjett om jeg har en fantastisk kjæreste!!

Dette er ikke en dille-fyr, men en praktisk og omtenksom og snill og stødig og trygg MANN. Jeg tviler sterkt på at han dukker opp med et Valentines-kort i morgen, men hva gjør det... når han er så fantastisk alle de andre dagene i året!?!! Er det rart jeg er kjempeglad i ham!??

Nå sitter jeg her, redigerer bilder, og venter på "Broen" på tv (Fantastisk serie på nrk, såpass bra at selv jeg VENTER på et tv-program!) Pepsimax i glasset, nydusja i joggisen etter en deilig GÅ-tur... Jeg fatter ikke at husbonden tør å sette av sted på disse treplankene i mørket... men men... sånn er det med den saken, jeg er jo ikke glad i dem i lyset heller.. men min kjære forsøker ufortrødent å få meg med.. skal se du liker det en dag sier han - når du ikke er så redd for å tryne.. hahaha

Hvis ikke det kan betegnet som hverdagslykke så vet ikke jeg...

<3<3<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar