tirsdag 30. april 2013

The Boss

Lykke
Jeg hadde slått fra meg å få billetter, men det ordner seg som regel for snille jenter! Dermed ble det konsert på meg og min kjære også! Det var flere kjente der, men noen hadde sitteplasser,  og det å skulle finne folk i dette folkehavet slo vi fra oss.. vi storkosa oss!!! Det er fantastisk å ha kråkeslottet i slike sammenhenger, vi tusla ned og hjem igjen. Fy søren så glad jeg er for at jeg ikke skulle på bussen.. det var jo km lang kø og et kaos av en annen verden med taxi osv.. vi tusla forbi alt :-)

Dessverre var det jo ikke lov med kamera (- må få meg ett pressekort tror jeg) og min gamle iPhone tar ikke spesielt bra bilder i dårlig lys.. men opplevelsen var herlig!! 3 timer uten ett eneste kjedelig øyeblikk, allsang, smil, latter, og dansing. Det er jo dette som er skikkelig konsertopplevelse, stå der i klynga og være "med"... Her er det heller ikke flatfyll, sprutende øl eller galskap.. bare pur musikkglede.. Jeg sto vel ikke stille ett minutt under hele konserten, passe støl i låra, svett på ryggen, hes... rett og slett LYKKE <3

My kind of town, Two hearts, No surrender, Badlands, Better days, We take care of our own, Wrecking ball, Death to my hometown, Hungry heart, Spirit in the night, The E Street shuffle, Follow that dream, The river, Prove it all night, She's the one, Pay me my money down, Darlington County, Shackled and drawn, Waitin' on a sunny day, The rising, Lonesome day, Thunder road, For you, Born in the USA, Born to run, Dancing in the dark, Tenth avenue freeze-out

Forventningsfull og klar :-)

Herlig!!

Vi sto ikke så galt til.. det var et hav av folk bak oss... 23 000 totalt!

Skulle gjeren hatt med kamera!!

Han gav virkelig jernet - i 3 timer!!

Utrolig gøy!!

Fornøyd :-)



Kanonbra konsert som alltid, mannen er over 60 år (like gammel som mutter faktisk...) - men alikevel er han sprek som en unggutt. Det er imponerende!

Når "Born in the USA" kommer mot slutten av konserten, bringer det som alltid frem ett spesielt minne. Jeg har krasja bilen "min" en gang (hvertfall som det var min skyld) dette skjedde på første snøen etter at jeg hadde tatt lappen - jeg husker godt at jeg og ei venninne skulle på fest! For å gjøre en lang historie kort, så måtte vi gjøre vendereis. Dermed var det Sprengsteen på fulle mugger i bilen, og jeg var alt for hard på gassen! En forjulsdreven bil (rød peugot 309)som jeg ikke klarte å rette opp på det såpeglatte føret, hvor isen dekket med ett tynt lag nysnø. hehehe.. det var ikke noe pent syn i 1993.. Dette er ihvertfall mitt første virkelige minne om denne fantastiske artisten. Jeg spilte kassetter kjøpt pirat i Polen faktisk, og jeg hadde alle han hadde gitt ut, men samtilige ble stjålet på bilverkstedet i Kongsberg når bilen måtte i "Jiggen". Den var bl.a. blitt rammeskjeiv.. stakars kirsebæret ble aldri helt seg selv igjen..

Aftenpsoten sin anmeldesle: Her!


Dagbladet har ikke fått med seg at det var rumpa som skulle gi beskjed til hjernen og ikke motsatt.. Dessuten mente journalisten at konserten åpnet med "my kind of song" faktisk..
Her!


 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar