fredag 12. april 2013

Kjellerstue

Kjellerstua har forsåvidt vært "ferdig" en stund, men det skal jo bli biblioteket vårt, samt møterom med prosjektor. Siden både jeg og min kjære er litt over middels engasjerte.. Hyller, er dermed et tema som har opptatt oss (kremt - les MEG), skal vi få dem plassbygget, skal vi bruke ferdige hyller?

Så en dag var det en bekjent som skulle selge noen Billy-hyller, med dører og glasshyller billig,  og så var det ei anna som skulle gi bort ei hylle.. jeg er jo glad i gjenbruk og en liten runde med malerkosten går da så fint.. Dessuten, da får jeg akkurat den fargen jeg vil, og føler ikke at jeg "ødelegger" helt nye ting :-)

sandpapir, salmiakk, maling og pågangsmot

"pirkejobb"

underveis..

Nå mangler bare den grunne midthylla, den må lages fra en bennohylle...

blondestoff..

nye knotter og gardiner på vei...

Heldekkende hylle, nå mangler bare bøkene, noen bilder og lys inne i skapene...
lys er på plass

hyllene er tilpasset og på plass i den andre enden.. bøkene kommer

"forglem meg ei" nydelige små blomster...


Litt jobb har det vært, spesielt med den midthylla som skulle dra det hele sammen - og måtte kuttes på alle kanter. Takket være en av min kjæres kompiser med god sag, en flink husbond og en utålmodig meg, så kom det hele på plass før festen lørdag. Deilig!!!
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar