mandag 21. januar 2013

En ulykke kommer sjelden alene...

På fredag var jeg trøtt, morragretten og lettere i svime ute på glatta. Det gikk som det måtte gå, jeg sneiet rundt en stolpe - litt for tett kan man si... Og jeg som trodde at jeg kunne kjøre bil, jeg rister lettere oppgitt på hode av jenter bak rattet og blir veldig amper over ubrukelige sjofører... kanskje jeg må snakke litt stillere nestegang.. *argh* Viktor fikk noen "fine" riper i lakken og jommen fikk han ikke en bulk også! :(

I løpet av helgen var det vel så kaldt, at batteriet var blitt rimlig utladet og dermed ville ikke dieselvarmeren min starte... etter kun 3 forsøk går den i lås. I dag har jeg vært på bilverkstedet, bilen ble tilkoblet en PC og feilkodene(!!) slettet - det hele tok 5 minutter jobb... + da ventetid før bilen kom inn og etter den var kjørt ut.. og kostet 590,- Det eneste han gjorde, mens han hadde en annen bil på bukken (som han sikkert tar timebetalt for) er å trykke på noen få taster på tastaturet... Jaja... Jeg lurer veeeldig på hva min lille bulk og lakkskrape kommer på da for å si det slik... *ugh*

 
 
 
 
Mager trøst er også en trøst.... dette sto å lese i avisen..  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar