mandag 29. juli 2013

Sommerlykke

Selv om jeg har jobbet i hele sommer, er jeg så heldig å jobbe i nydalen. Dermed har det blitt noen lange lunsjer ute i sola og møte med venner - sånn innimellom. Ellen & Inge har jeg møtt her flere ganger faktisk, selv Dublin har vært innom på Kaffepikene. Aina med sin flotte mage, bare noen dager før gullejenta kom. Siri Camilla, Theres osv osv.. Da får man sommerfølelsen selv om man er vikar for 4 stykker og jobber i hele juli. Køene har vært fraværende, lite folk på jobben, stille og rolig. Rett og slett perfekt! Litt lange lunsjer noen dager innimellom har jeg heller ikke dårlig samvittighet for, det hender at dagene blir veldig lange, uten at det gjør noen forskjell. Sånn er det å ha drømmejobben - jeg kan bare klage på en ting, det er køen, og i hele juli har den vært deilig fraværende :-) SOMMERLYKKE!!

Jeg har imidlertid ikke knipset alle lunsjtreffene mine, men når et lite sjarmtroll dukker opp - så må jo iPhona få kjørt seg litt.. det sier seg selv!

Nok en deilig sommerdag i Nydalen... rett og slett sommerlykke!! Is mocca fra kaffepikene.... koselig treff :-)) Fridemor er jo bare herlig, og som hun vokser... tiden flyr altså bare alt for fort! Jeg ser henne alt for sjeldent.. det er noe galt med prioriteringene mine!!


iiiiis


Tussi, 10 uker gml blanding av Golden Retriver og Puddel... nyyydelig

thiihiiiiiii


Hummer? Kreps? man blir nå jommen usikker

lykke <3


hahahahaha.. vaaaannnnn

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar