tirsdag 16. juli 2013

Mitt kjære nye WALK IN

Hæææppyy..

Når jeg kom hjem fra jobb på torsdag så hadde min kjære snakret ferdig skapene mine.. jeg hadde gitt en ønskeliste og han utførte - dennegangen helt uten min hjelp!! Flinke husbonden min - er det rart at jeg er super-duper-kjempe-glad i ham?

På fredag morgen før-fanden-har-har-fått-på-seg-treskoa tidlig, dro han og kompisene nemlig på guttetur! Han har lovet meg at dette skulle bli ferdig lenge, men alt har vært så forsinket og tullete i vår, så jeg må si lykken var stor når han viste meg at NÅ var det gjort!!

Dermed bestemte jeg meg for at før han var tilbake over helgen, så skulle rommet være ferdig malt og montert!!!

Veggene er malt i en dusty lilla farge, helmatt, lys aubergine.
tak, lister og skap er malt i en blank (ekte gammledags)oljemaling, egghvit..
gulvet er heltregulv, ferdig behandlet fra moelven

tak og skap grunnes 2 1/2 strøk for å sperre kvister inne,
toppet med god gammeldags oljemaling

Hvit eller lys aubergine vegg i skapet tro?

Høyglans i taket for å reflektere lys..

testing

montering av ikea innredningen

maling av horn.. ifølge sjaven burde de vært kastet...

her kommer det egendesignet "usynlig" dør..
innenfor er reisverket til badet..

litt lei av å skru Ikea deler..

flytter gradvis inn..

straks visningsklart, ryer fra Home & Cottage

 

smykkestativ... sjaven forandret mening gitt.. hihihi

ganske så fornøyd rett og slett :-)
 

1 kommentar:

  1. Hei Maya!

    Jeg likte virkelig løsningen du har fått til her. Jeg er freelance-journalist og skal skrive en DIY interiør-artikkel om hvordan man enkelt og rimelig kan lage sitt egne, unike walk in closet, uavhengig av hvor stor plass man har til rådighet. Jeg syntes ditt var så delikat, og lurte på om du muligens kunne ønske å vise frem garderobe-løsningen din og fortelle litt om prosessen i en slik artikkel? :)

    Mail meg gjerne på ninabjordal@live.com så fort du har sjansen, om du er intressert.

    Beste hilsen,
    Nina

    SvarSlett