torsdag 8. desember 2011

Koselig besøk på Lillehammer

Julestemning på Lillehammer

Nå har dessverre vinteren kommet, det merket jeg når jeg satte nesa mot Lillehammer på tirsdag ettermiddag. GLATT, nullføre, regn, snø. Underkjølt regn, Is, slaps... ugh..

Koslig var det derimot å komme frem, vi skravla til langt på natt begge kveldene jeg var der. Laget kransekaker, hengte opp bilder, shoppet, og vasket litt gulver - det får være måtepå når man kommer til en ryggpasient om ikke bakstestøvet skal bort :-)

Det å få damen til å sitte i ro derimot, det klarte jeg ikke! En liten tur nedom faren hennes fikk vi også, han hadde sååå mange fine antikke skap og stoler... *drømme*




Bosch.. har utrolig bra eltekroker!!!
Bollen er kanskje litt liten...
Arg, jeg må få bestemt meg snart...
...jeg MÅ HA ny kjøkkenmaskin..
Heller litt mer over til Kenwood pga strørrelsen på bollen..

2 generasjoners Bosch maskiner, og kjøttkverna...

Blir de seige i år da tro...

juleshopping


Damen med den brukne ryggen...

Soloppgang på vei hjem... Julekort vakkert :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar