fredag 16. desember 2011

...innspurten :-)

Så er det bare ei uke til jul... tiden flyyyr... siste gavene tror jeg jeg har kontroll på.. men her om dagen satte jeg litt press på husbonden... hva ØNSKER du deg til jul?

Kan ikke noe for at jeg lo da mannen gikk i "mute"... neeei det var ikke så lett dette da...

Jo han ønsker seg kanskje KLÆR da...

...og så.. ja.. TURUTSTYR... turutstyr sa jeg, hva er det du ikke har av det da? neeeiii... hmm...

FJELLSKO hvertfall, det trenger han... og det er jommen sant... men husket jeg på det?
neida...

..ja også VERKTØY... hmmm sa jeg.. du har jo verktøy overalt... njaaa... men skrutrekkere.. det fikk han aldri nok av... nettopp... skal gi deg skrutrekker jeg tenker jeg.. tenkte jeg da... hahaha...

... men så kommer det noe jeg ikke trodde jeg ville høre fra den kanten... EI MORSOM DØRMATTE (!!!!) ok, da skjønner jeg llissom hvor det kommer fra, det er ikke noe HAN ønsker.. men han har vel hørt gnål om sand i hele gangen, siden det ikke er et vindfang der... og så kjøpte han ei dørmatte en dag, helt makan til den jeg slengte UT på trappa siden den var så stygg.. hahaha...

Han vil neppe bli sitert på den, men jeg ler meg fillete.. "morsom dørmatte"

Ha en strålende siste helg før helgen :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar