torsdag 8. august 2013

sommer'n er IKKE over, men køen er tilbake..

I dag tidlig når jeg trasket opp fra naboen i svingen med verdens skjønneste lille hest, så kom alikevel høstfølelen snikende..

Det er kø på vegene igjen, og snart er det skolestart...  følelsen av høst var veeeldig stor når jeg kjørte til jobb i dag og det var skybrudd... åkern begynner å bli gul, og det mørkner om kveldene.. men altså.. sommer'n er IKKE over - August er også en sommer måned, og vi holder på'n så lenge vi kan!!!

Jeg håper at det medfører salg på lydbøker, for nå er jeg tom - igjen... Jeg trenger tips til gode krimforfattere som kan gjøre at jeg ikke får hjerteinfarkt eller magesår i min hverdag som pendler... Jeg hører flere lydbøker i uken, så hyllene på biblioteket er ganske støvsugd etterhvert...

I sommer har jeg stiftet bekjenskap med JUSSI ADLER-OLSEN, han har skrevet fire bøker om avdeling Q og jeg har slukt dem alle.. jeg pleier ikke å kjøpe lydbøker på fullpris - men det har jeg måttet ved to anledninger i sommer.. og de var begge verdt hver eneste krone!!!
Kvinnen i Buret, Fasandreperne, Journal 64 og til Slutt Marco-Effekten de var steinbara alle sammen, jeg måtte kjøpe også den siste boken. De tre første fikk jeg til en snillere pris på veg til Trødnelag i sommer.


4 boken om avdeling Q - STEINBRA

Nesbø er uten tvil en av mine favoritter!
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar