mandag 19. august 2013

Mart'n er over for denne gang..

Så var en hektisk periode over. Mart'n ble en suksess på alle måter, så jeg må innrømme at jeg er litt mer enn gjennomsnittlig sliten etter dette. Men det har vært veldig gøy!!

En ting er at jeg har sittet i Mart'n styret - men vi hadde også en egen bod under Mart'n i tillegg til at Skauen hadde en stand der.. jeg skulle ha vært på tre steder.. men det var ikke helt gjennomførbart gitt... *note to selves* jeg er bare EN person.. hehe.. jeg vil så mye mer enn det jeg strekker til.. skal lure på når jeg lærer..

uansett.. det var gøy.. og det ble bra!!

Vi hadde "bondens markedshjørne" og solgte egg, poter, gulrøtter og god gammeldags godis. Pikekyss, brente mandler, karamelliserte epler og hjemmelaget eggelikør. Omsider er boden vår (nesten) ferdig også. Rustikk og fin om jeg så må si det selv.. hyggelig med mange positive kommentarer hvertfall. Dyrene trakk til seg store og små dyreelskere. I det hele tatt var det utrolig kos å være der. Husflidslaget solgte sveler rett ved. Marked stemning!!

Gammeldags godis og hjemmelaget eggelikør, egg, poteter og gulrøtter
Fantastisk gode gulrøtter!!

Boden vår, vi sto i teltet til Bondelaget. Gunnilla og seks kyllinger var med

Junior var med, til stor glede for mange barn!


Ekre hadde med flotte skinn og en utrolig kosen bøkår - William

Martens området fra lufta.. helikoter er gøy!

Hele Øgard med Elfrida's hus (utleid) og Alma's hus (renoveringsprosjekt)

Finstabru her er Fjøset, svigers og Øgard samlet i ett bilde!

helikopteret.. liiiite.. og derfor bittelitt skummelt og veldig gøy!

thjihi.. tærne mine.. over landingsplassen

 
Rydell og Quick var fantastisk bra!
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar