mandag 12. august 2013

Livet smiler...

En deilig om enn hektisk helg er over... Som vanlig var planene langt større enn det vi rakk, men det skjedde da litt i helgen.. veldig hyggelig var det også!

Fredagen ble det en lang dag med jobbing for mitt vedkommende. Iom jeg til stadighet driver med ting jeg slett ikke kan, nå også som eiendomsfotograf. Jeg håper megler er fornøyd, jeg redigerte mange flere enn han trenger hvertfall, så får vi se om bildene kan være med på å lokke folk på visning. Jeg har forsåvidt også stylet og lånt ut en del "porps" til denne shooten - så jeg har lagt masse jobb ned i prosjektet for en kjær venn. Rydding, flytting, styling, fotografering i 2 dager og så redigering i flere timer.. Eidensomsfotografering er ikke noe jeg skal satse på ved siden av full jobb - det er hvertfall helt sikkert.. men god trening var det da.. flytte møbler ut av ett rom, og så tilbake når fotograferingen var over, for så å starte på neste rom.. hehe.. nå glede-gruer jeg meg til resultatet - prospektet!!

Junior koser seg med kløver

Lørdag skulle det væer dårlig vær, og planen var derfor å jobbe inne. Jeg har jo tatt på meg alt for mye som vanlig. Nå er det Mart'n som krever langt mer enn jeg trodde. Møter, oppdateringer på web og nett.. bilder.. nå leker jeg også journalist og lager portrett av en av utstillerne.. joda.. det er veldig gøy, bare litt mye av alt på en gang..

En annen utrolig morsom nyhet er et jeg skal på et stort arrangement i Sverige i slutten av mnd. Der skal jeg få være med på eventen, og ta alle bildene som skal brukes derfra. Jeg må si jeg takker ydmykt for oppdraget... lille meg lissom.. Jeg gjør tydeligvis noe riktig.. så jeg må se å få hatt kameraene mine inne på service nå tror jeg!!

På lørdag var vi også invitert bort til et vennpar, hjmmelaget pizza med elgkjøtt sto på menyen, kjempegodt og veldig koselig!! Kvelden trakk seg laaangt ut, og før vi dro derfra hadde vi gjort Januar bittelitt lysere - da skal vi nemlig på en deilig avslappende sydenferie sammen... oooh jeg gleder meg! Riktignok venter India i Oktober.. så det er mye å glede seg til om dagen.. :-)))










Vi fikk faktisk også lagt plattingen eller markterassen i helgen også. Det kommer beleggningstein her, og en stor tre terasse - men inntil vi er ferdig med alle de prosjektene som står i kø på huset - så vil vi ha en terrasse som er enkel å flytte unna når maskiner og slikt kommer rullende inn på plenen.. Fint blir det hvertfall!! Denne kan jeg leve med både ett og to år :-)

Utekjøkken, urter og en stoor grill + bålpanne.. er vi heldige med været, så kan det enda bli mange fine kvelder her!

snaaart ferdig :-)


selv pus blir sliten etter så mye aktivitet


 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar