lørdag 10. september 2011

Bryllupsfest i Mandal

En hel helg til sørlandet, men Husbonden måtte være på Garden for å prøve å få av litt korn... Supersynd at det ble slik, men hva gjør man... Det var så tidlig vår i år, at kornet burde vært av åkern for lenge siden.. men værgudene vil det anderledes...
Dermed ble det bare meg som dro, men heldigvis var Alex også invitert... så jeg slapp til og med å kjøre.. vi transporterte den 6 etg fantastiske bryllupskaken... og hadde ei flott helg!

Pyntet til fest.. (i god tid faktisk!) litt rart å være i Mandal da... og litt sært at enkelte oppfører seg som de gjør... men det ble en supergøy helg, med "innvasjon" fra østlandet... Den morsomste festen i Mandal noensinne for meg :-)

Jeg elsker sjømat... kamskjell, grønnskjell, blåskjell, reker, kreps.... mmmmmm

Hege, Alex og meg på "bryggekanten" deilig mat der og :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar