onsdag 16. mai 2012

På tide med hårklipp...

Dette er ikke noe jeg vanligvis skriver om altså -  MEN bare for å dokumentere de sinnsyke norske prisene, denne jobben koster 2700 i norge.. Nine tipset meg om sin fantastiske svenske frisør. Så da kan man jo unne seg litt pleie...

 
Småstressa på vei til frisør.. lange fletter...
grått trist hår, skriker etter oppmerksomhet!

På ett år har det blitt langt!

Tar sin tid da med varme striper, dypere (?!) bunnfarge
og hovedfarge 4.3...

Resultatet, Hanna (Nines svenske frisør) gjorde en bra jobb.

Ton i ton spill i håret, 25-30 cm kortere
Nesten 4 timer, vask og kur i massasjestol, hodebunnsmassasje
550,- svenske kroner!

Min venninne Linda gjorde en mye enklere jobb hos en norsk frisør, farget hele håret i en farge, og det en farge hun ikke var fornøyd med... satt 3,5 timer koster 2 000,- vel vel.. jeg vet hva jeg kommer til å gjøre..

Men nå er jeg klar for 17 mai og reunion!

1 kommentar:

  1. Så fin du ble snuppa :)
    Deilig luxus å unne seg det!!

    klem

    SvarSlett