lørdag 9. november 2013

..urk...

godt med litt trøst fra verdens beste kosegutter
 
Vel, i dag har jeg lyst til å syte, klage og sutre.. jeg er nemlig møkklei av å være sjuk!! Bronkitt, Influensa lignende symptomer.. og dette har vart i over ei uke. Jeg har gått glipp av Halloween party, koselig bytur med jentene i går og ja.. jeg går lissom glipp av så mye når jeg bare vil ligge under dyna og gjø..

nemi... humor med snert..

Ikke bare det.. min elektroniske kalender har blitt syk, og det var visst ikke så enkelt å fikse. Så nå har jeg også klart å glemme ett møte, jeg måtte uansett ha meldt avbud - men det å ikke gjøre det er PINLIG og svært uprofft.. føler meg som en super dust! Nå sendte jeg riktignok en mail til et par av de i styret og bad om å bli oppdatert, noen dager tidligere - uten å få svar.. men likefult.. dritflaut!!

I tillegg er min kjære husbond i Skottland, så jeg sitter nå her og sturer... Har egentlig sinnsykt mye å gjøre.. men orker lissom ikke å starte på noe.. hverken det som er koselig eller det som er kjedelig..  urk



..meeen så tenker jeg på at dette går over..

...begravelsen jeg skulle ha vært i i går til en kompis.. vel... det setter ting litt i perspektiv..
Nå har jeg mistet en onkel og en tante på kort tid, de var riktig nok litt "opp i åra" begge to. Men når venner dør, som bare er få år eldre enn en selv.. vel.. da blir det liksom ikke like naturlig.. Hvil i fred du gode mann, jeg skulle ønske vi hadde kjøpt den hunden sammen...








 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar