tirsdag 18. desember 2012

Julegavetid

Så er tiden igjen overmoden for julegaver. Hvert eneste år tenker jeg at i ÅR skal jeg være ferdig i god tid - så da starter jeg da, tidlig.. og så er det bråstopp... Riktignok h ar vi pusset opp kjelleren så i år har jeg en liten unnskyldning, men den er liten den ;-)

 
Nå skriver vi 18 desember og jeg er bare HELT FERDIG med EN julegave!! Selv om jeg vet sånn omtrent hva de fleste andre skal bli.. vel så er de altså ikke fikset..

Spørsmålene hva jeg ønsker meg er omtrent like vanskelig hva ønsker jeg meg, hva trenger vi?

Sånn det er nå, så kjøper vi jo stort sett det vi trenger og har lyst på - når vi trenger det. Men jeg ønsker meg alltid fotoutstyr, sånn er det jo - det tar jeg meg ikke alltid råd til selv. Gavekort er litt dumt, for plutselig er det tilbud ett annet sted, så øremerkede penger :-)


Forøvrig ønsker jeg meg skikkelig oppheng til bakgrunner i studio, (trippeloppheng, med ekspansjonsoppheng til ruller)
* En proff printer:

* Mer studiolys - High ligt box
* Spreke "backdrop / floordrop"

* Gavekort på velvære, hudpleie, fotpleie...

Sånn ellers så trenger vi trenger faktisk nye tykke varme dundyner. Sengetøy og håndklær har vi derimot mer enn nok av. Kanskje med unntakk av hvitetykke flanellslaken til dobbeltsengen.

Ny inngangsdør til kjelleren.. jeg vil ha en kul dør :-))

Lars ønsker seg vel alltid gode ullsokker... jadaså
Skikkelig verktøy (spør ikke meg hva han legger i det!)

Ellers er DUGNADSTIMER, det beste vi kan få! Det er som alle bønder vet ( jeg tror egentlig ikke så mange andre forstår akkurat det!!) sinnsykt mye å gjøre på en gård, så hjelp til beising, snekring, maling... DET er kjærkomment det! Det er klart det er litt ekstra mye å gjøre iom huset ikke er ferdig, hage-prosjektet ikke er startet... Det er dessuten vanvittige mange bygninger her på garden som skal beises og vedlikeholdes...



Vi har for enkelhetsskyld bestemt oss for å starte å spare på et koselig kaffeservice, det har vi egentlig ikke. Joda vi har krus og asjetter, men vi kan ikke dekke ett kakebord lissom..

Sophie Conran, Portmeiron, som selges hos Tilbords er i mine øyne enkelt og stilig, men også litt røfft - passer godt til hverdag OG fest :-)

Vi ønsker oss først kaffe, men senere også frokostserivce med eggeglass, osv osv og middagsservice.. så da burde det være gaveønsker i lange baner!!



STILIG :-)
..i hvitt såklart :-)




 




 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar