søndag 22. juli 2012

Stavanger weekend / Prekestolen

Jeg måtte på møter i Stavanger på fredag, helt spontant ble det da til at Lars hang seg med og vi gjorde ei skikkelig helg ut av det hele.

Perfekt!

Jeg var på kontotet og hos kunder på dagen, mens min kjære trasket rundt på Oljemuseet. Deretter var det en herlig helg, med masse god mat og drikke, shopping, kultur og en deilig tur til Prekestolen. Utrolig deilig å gjøre noe spontant innimellom :-)

Det er ca halvannet år siden vår første tur sammen (om man ser bort fra en tur opp på Gaustatoppen da vel og merke), den også gikk nettopp til Stavanger. Jeg elsker den byen og koser meg utrolig på tur sammen med min kjære. <3

Go' gutten min <3

Ut på tur aldri sur? hmmm jeg trenger litt motivasjon i regn og tåke...

..men så kom vi opp til soool <3 <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar