søndag 10. juni 2012

Hagetid?!

Jeg elsker å grave i jorda og ser på hagearbeid som rekreasjon og tilbringer derfor mange timer i  hagen på våren og sommeren. Men i år har jeg vært på utur med alt! Jeg liker nemlig ikke å grave i gjøærme, så været har vært med på å sette en stopper for meg.. og så har jeg vært på en del turer... tomatplantene sto derfor alt for lenge i sine små potter og ja... det hele har lissom ikke blitt noe av...

Jeg har riktignok gjort om en del i kjøkkenhagen og anlagt et nytt blomsterbed.. men det er ikke helt det samme som å ha alt på stell... neste år derimot, da er alt grovarbeidet gjort og jeg kan bare kose meg.. eller?

Noen av kassene kommer fint fra i fjor

Bilen full av blomster og koselige ting fra G L A S S H U S E T et fantastisk sted!
Cafe & Butikk <3









Phuuu... når det blir så mørkt at man må jobbe med hodelykt
- er det mye som tyder på at det er meldt regn i lang fremtid...



Bagasjerommet fult av planter fra Plantesjen



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar